Valuta:

Verzenden & retouren

Leveringen:
Goederen worden verzonden naar u binnen 1-2 werkdagen na ontvangst van uw bestelling (weekends en feestdagen worden niet beschouwd als werkdagen). U moet dan uw goederen te ontvangen binnen 3 werkdagen na de datum van verzending echter, zoals we een beroep doen op derden carriers, kunnen wij niet verantwoordelijk worden gesteld voor eventuele vertragingen en / of verliezen veroorzaakt door vertragingen gehouden.
We sturen onze goederen met een derde vervoerder die ofwel een handtekening bij aflevering vereist of ze zullen de goederen met een buurman te verlaten en laat je een kaart om u te informeren over dit. Echter, kan het mogelijk zijn om pakketten te worden achtergelaten in een veilige plaats van uw keuze, op eigen risico, zullen wij en de drager proberen om aan uw wensen te vervullen, maar kan dit niet altijd mogelijk. Houd er rekening mee dat de percelen achtergelaten in een veilige plaats af aan het bewijs van de bescherming van de levering en we zijn helaas niet in staat om eventuele claims voor ontbrekende goederen in deze gevallen te accepteren.
De vervoerder zal twee probeerden te leveren. Indien de levering niet lukt de goederen zullen worden teruggestuurd naar ons. Helaas zouden we dan moeten rekenen voor re-levering.
Sommige telegrammen (voornamelijk Highlands / Eilanden / Noord-Ierland) worden verstuurd via Royal Mail. Helaas zijn wij niet in staat om speciale aflevering instructies relais voor deze zendingen.
Als alternatief kunt u graag te overwegen het selecteren van een alternatief afleveradres (bijvoorbeeld uw werkplek), die op de kassa pagina kan worden geleverd.
Als u meer dan één punt opdracht ze kunnen afzonderlijk worden verzonden vanuit verschillende locaties.
Eventuele claims voor verloren goederen worden niet in pas na 5 werkdagen worden ingevoerd vanaf de datum van verzending.
Terug